بسته اینترنت هدیه برای استادان فعال شد | رندباز

هدیه ایرانسل و شاتل موبایل به اساتید دانشگاه و حوزه

بسته اینترنت هدیه برای استادان فعال شد

اپراتور ایرانسل و اپراتور مجازی شاتل موبایل در این راستا و با هدف کمک به اساتید برای برگزاری کلاس‌های درس‌شان گام موثری را برداشتند و...
تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1400

با شروع همه‌گیری کرونا و در پی آن غیر حضوری شدن محافل درسی و دانشگاهی، بسیاری از فعالان حوزه آموزش به استفاده از آموزش مجازی و اینترنتی روی آوردند. بنابراین مصرف اینترنت و هزینه‌هایی که برای خرید آن صرف می‌شود نیز بیشتر شد و بسیاری از دانشجویان و  اساتید مجبور به پرداخت هزینه‌های  بیشتر برای تامین اینترنت مصرفی‌شان شدند.

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ اپراتور ایرانسل و اپراتور مجازی شاتل موبایل در این راستا و با هدف کمک به اساتید برای برگزاری کلاس‌های درس‌شان گام موثری را برداشتند و بسته‌های هدیه‌ی اینترنتی را برای اساتید حوزه و دانشگاه در نظر گرفتند. 

بسته‌ی 20 گیگابایتی ایرانسل که با هدف تسهیل امر آموزش مجازی و به دستور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد شده است، مختص استادان دانشگاه و حوزه بوده و تا سه ماه پس از فعال سازی قابل استفاده خواهد بود.

این اپراتور پیش از این هم در آغاز هر سال تحصیلی یک بسته‌ی 120 گیگابایتی را در اختیار استادان حوزه و دانشگاه قراره می‌دادند. اما این طرح صرفا برای دوران کرونایی طراحی شده است.

به غیراز امتیازی که ذکر شد؛ ایرانسل تمام تلاشش را کرده‌ تا پا به پای مردم در دوران همه گیری کوید 19 قدم بردارد. از جمله ارائه‌ی سیم کارت به دانش‌آموزان مناطق محروم و رایگان کردن مکالمات کادر درمان، اقداماتی برای آموزش آنلاین، ارائه‌ی اینترنت ثابت رایگان و کمک‌های نقدی به آسیب‌دیدگان.

از طرف دیگر نیز شاتل موبایل در این راستا خدمات خوب و ویژه‌ای ارائه داده است. همانند ایرانسل، علاوه بر 20 گیگ اینترنتی که به استادان ارائه داده است، با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا،120 گیگ دیگر را به آن‌ها اختصاص داده است. بنابراین تمام اساتید می‌توانند بدون هیچ اقدام خاصی از این بسته‌ی هدیه‌ی خود استفاده کنند.

الیته باید گفت که شاتل پیش از این بسته‌های هدیه‌ی گوناگونی را در اختیار اساتید قرار داده است. این اقدامات اپراتورها، در راستای هم‌گام سازی جامعه با نیازهای موجود است و در هر حال نمی‌توان منکر آن شد که همه گیری ویروس کرونا نقشی اساسی در زندگی همه‌ی ما ایفا کرده است. پس چه بهتر آنکه ما هم همراه این تغییرات به سوی آینده قرم برداریم.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز 



نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +