بسته ی ویژه ی ایرانسل به مناسبت اعیاد قربان و غدیر | رندباز

بسته های تخفیف دار ایرانسل به مناسبت عید قربان و غدیر

بسته ی ویژه ی ایرانسل به مناسبت اعیاد قربان و غدیر

ایرانسل به خاطر فرا رسیدن دو عید بزرگ مسلمین یعنی عید قربان و عید غدیر خم، مانند سال های گذشته دو طرح جذاب مکالمه رایگان و بسته اینترنتی و مکالمه را در نظر گرفته است...
تاریخ انتشار: 29 تیر 1400

اپراتورهای تلفن همراه در اکثر مواقع به مناسبت های تقویمی مختلف یک سری خدمات ویژه اعم از اینترنت یا بسته مکالمه به کاربران خود عرضه می کنند. به همین منظور ایرانسل به خاطر فرا رسیدن دو عید بزرگ مسلمین یعنی عید قربان و عید غدیر خم، مانند سال های گذشته دو طرح جذاب مکالمه رایگان و بسته اینترنتی و مکالمه را در نظر گرفته است. این بسته های خدماتی ویژه (بسته اینترنت و مکالمه) را می توان در میان فاصله دو عید یعنی از ساعت 24 سی ام تیرماه تا هفت مرداد 1400 فعال کرد.

خدماتی که در این ایام مشترکین اپراتور ایرانسل می توانند از آن استفاده نمایند شامل سه ساعت مکالمه درون شبکه ایرانسلی و سه گیگابایت اینترنت همراه است که قیمت این بسته ویژه 10 هزار تومان می باشد. برای فعالسازی این بسته دو روش وجود دارد:

1- از قسمت پیشنهادات در اپلیکیشن ایرانسل من

2- شماره گیری کد دستوری #5* که تا سه روز بعد از فعالسازی می توانید از آن استفاده نمایید.

همچنین ایرانسل سوای این پیشنهاد ویژه خود، یک طرح مکالمه رایگان درون شبکه را دارد. با فعال سازی این طرح توانید تنها با 5 دقیقه مکالمه،50 دقیقه مکالمه رایگان دریافت نمایید. برای فعال سازی آن هم باید یا از طریق قسمت پیشنهادهای ایرانسل من اقدام کنید یا با شماره گیری #۲*۱*۴۴۴۴* این بسته را دریافت کنید.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +