همه چیز درباره کیف پول دیجیتال ایرانسل | رندباز

درباره‌ی کیف پول دیجیتال ایرانسل بیشتر بردانید

همه چیز درباره کیف پول دیجیتال ایرانسل

اپراتور ایرانسل برای افزایش سهولت کاربران در استفاده از خدمات و سرویس‌های گوناگون خود، طرحی جدید با عنوان کیف پول دیجیتال ابداع نموده است...
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1400

اپراتور ایرانسل برای افزایش سهولت کاربران در استفاده از خدمات و سرویس‌های گوناگون خود، طرحی جدید با عنوان کیف پول دیجیتال ابداع نموده است. شما مشترکین ایرانسل می‌توانید با شارژ کردن کیف پول دیجیتال خود، به سادگی و با سرعت بیشتری از خدمات متفاوت این اپراتور بهره ببرید. برای شارژ کیف پول دیجیتال خود کافی است به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه و یا کد دستوری #1*6* را شماره‌گیری نمایید.

 

کاربرد کیف پول دیجیتال ایرانسل

 

با استفاده از کیف پول دیجیتال ایرانسل قادر خواهید بود تا به راحتی، بسته‌های اینترنتی، مکالمه و پیامک خریداری کنید. به علاوه این سرویس به شما امکان آن را می‌دهد تا از اپلیکیشن پیشواز نیز موسیقی مورد نظر خودتان را تهیه فرمایید. افزون بر همه‌ی این‌ها، خرید از اپلیکیشن‌های بازیک و دیجیتون و همینطور اپلیکیشن چارخونه برای شما ساده‌تر و سریع‌تر خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه

 

ایرانسل برای کاربران خود پیشنهاد ویژه‌ای در جهت استفاده از کیف پول دیجیتال در نظر گرفته است. به این ترتیب که مشترکین با اولین باری که حساب کیف پول خود را حداقل 10.000 تومان شارژ نمایند؛ یک بسته‌ی اینترنتی 2 گیگابایتی نیز هدیه می‌گیرند. لازم به ذکر است که اعتبار این بسته‌ی اینترنتی تا پایان همان روز خواهد بود. هم‌چنین، با هربار شارژ کردن کیف پول دیجیتال خود، مبلغی معادل 10 تا 25 درصد شارژ شما، به عنوان اعتبار دیجیتال شگفت‌انگیز در حسابتان ذخیره خواهد شد که می‌توانید با استفاده از آن، از تماس صوتی و پیامک درون شبکه‌ای بهره ببرید.

 

ایرانسل در نظر دارد به زودی امکانات جدیدی نیز به این سرویس تازه اضافه کند. از جمله‌ی این امکانات جدید می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

·         خرید اشتراک تلویزیون اینترنتی لنز

·         پرداخت قبوض تلفن همراه ایرانسل

·         تعدادی اپلیکیشن کاربردی و مفید

 

شما کاربران ایرانسل می‌توانید به مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من، لیست خدماتی که از طریق کیف پول دیجیتال در اختیار دارید را نیز مشاهده نمایید. به علاوه می‌توانید با شماره‌گیری #6* از موجودی کیف پول دیجیتال خود مطلع شوید. همینطور از طریق کد دستوری #800* می‌توانید محتوای دیجیتال خود را مدیریت کنید.

 

حالا که به طور کامل با کیف پول دیجیتال ایرانسل آشنا شدید؛ باید گفت که اگر تاکنون و پیش از این آشنایی از این سرویس استفاده نکرده‌اید؛ از 10 خرداد تا 10 شهریور، برای 90 روز می‌توانید از یک فرصت طلایی برخوردار شوید! برای توضیح بیشتر باید گفت که در این بازه‌ی زمانی، شما با هر 1000 تومان تراکنش 1 امتیاز کسب خواهید کرد و این امتیازها در قرعه‌کشی یک دستگاه پژو 207 لحاظ خواهند شد. لازم به یادآوری است که حداقل امتیاز مورد نیاز برای شرکت در این قرعه کشی بزرگ، 5 امتیاز است و با تراکنش بیشتر و کسب امتیازات بیشتر، شانس شما در این قرعه‌کشی نیز افزایش خواهد یافت.

 

در ضمن برای خرج کردن اعتبار کیف‌پولتان گزینه‌های زیادی رو به روی شماست، برای مثال همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم شما می‌توانید از اپلیکیشن‌‌های دیجیتال مانند «بازیک»، «دیجیتون» و «اپلیکیشن پیشواز»  و دیگر اپلیکیشن‌های چارخونه و محتواهای سرگرم‌کننده‌ی آن‌ استفاده‌ی کامل را ببرید، البته این نکته را فراموش نکنید که کیف پولتان باید اعتبار لازم را داشته باشد.

و تنها نقطه ضعف این کیف‌پول این است که شما به غیر از مبالغ پیش‌فرض نمی‌توانید اعتبارتان را به مبلغ دیگری شارژ کنید که البته به طور قطع این قابلیت‌هم در آینده‌ی نزدیک به آن فزوده خواهد شد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم‌کارت رندباز 

 



نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +