روشن کنید، جایزه بگیرید؛ طرح ویژه همراه اول برای فعالسازی سیم کارت‌های غیرفعال | رندباز

همراه اول برای فعالسازی مجدد سیم کارت‌های خاموش جایزه ویژه در نظر گرفته است.

روشن کنید، جایزه بگیرید؛ طرح ویژه همراه اول برای فعالسازی سیم کارت‌های غیرفعال

اپراتور همراه اول طرح روشن کنید، جایزه بگیرید را برای جلوگیری از بروز مشکلاتی که سلب امتیاز و واگذاری سیم کارت به دنبال دارد، در نظر گرفته است…
تاریخ انتشار: 15 آذر 1399

طبق قوانین وضع شده از طرف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، هر سیم کارت اعتباری که بیش از سه ماه بدون استفاده و به اصطلاح خاموش باشد، سلب امتیاز شده و مجددا در فرآیند فروش قرار می‌گیرد. سلب امتیاز و واگذاری سیم کارت مشکلات بسیاری را هم برای مشترکان، و هم اپراتورها به دنبال دارد. از آنجایی که بسیاری از برنامه‌ها و سامانه‌ها وابسته به شماره موبایل مشترکین هستند، قرار گرفتن سیم کارت در اختیار فردی دیگر می‌تواند خطر افشای اطلاعات شخصی افراد را افزایش دهد.

 

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ اپراتور همراه اول طرح "روشن کنید، جایزه بگیرید" را برای جلوگیری از بروز مشکلاتی که سلب امتیاز و واگذاری سیم کارت به دنبال دارد، در نظر گرفته است. طبق این طرح کاربران سیم کارت‌های اعتباری با فعالسازی مجدد سیم کارت خود جایزه دریافت می‌کنند.

 

طبق اعلامیه همراه اول، مشترکین این اپراتور با روشن کردن سیم کارت غیر فعال خود که بیش از سه ماه خاموش بوده، جایزه ویژه­ای دریافت می‌کنند. جزییات دقیقی در مورد این جایزه ویژه ارائه نشده اما انتظار می­رود جوایز ترکیبی از بسته های مکالمه، اینترنت و شارژ اعتباری باشند.

 

مشترکینی که پس از سه ماه عدم فعالیت سیم کارت هایشان می‌خواهند از جایزه ویژه همراه اول بهره‌مند شوند، باید پس از روشن کردن سیم کارت کد دستوری  *10*332# (ستاره 10 ستاره 332 مربع) را شماره‌گیری کنند.

 

پلیس فتا و سایت تنظیم مقررات رادیویی برای راحتی کاربران و کاهش معضلات واگذاری سیم کارت، سامانه هایی طراحی کرده اند. در صورتی که از سیم کارت های به نام خود اطلاع ندارید، میتوانید در سایت تنظیم مقررات رادیویی، بخش خدمات الکترونیک یا وب سایت mobilecount.cra.ir  با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، از سیم کارت‌هایی که به نام شما ثبت شده باخبر شوید. علاوه بر این از طریق ارسال کدملی خود با استفاده از پیامک به سامانه 3000150 از طریق یکی از خطوطی که به نام شما ثبت شده است، میتوانید سیم کارت‌های به نام خود را استعلام کنید.

 

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +