بسته های اینترنت رایگان ایرانسلی ها کدام است؟ | رندباز

معرفی بسته های اینترنت رایگان

بسته های اینترنت رایگان ایرانسلی ها کدام است؟

اپراتور ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور که از بیشترین تعداد مشترک سیم کارت اعتباری فعال برخوردار است، هر چند وقت یکبار برای مشترکین خود، هدایایی در نظر میگیرد..
تاریخ انتشار: 7 خرداد 1402

استفاده از بسته های اینترنت رایگان یا هدیه هایی که معمولا از سوی اپراتورها در دسترس مشترکین قرار می گیرد و به نوعی در کاهش هزینه های اینترنت نقش مهمی را ایفا می کند، یکی از متداول ترین روش های مدیریت هزینه های اینترنت می باشد.

اپراتور ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور که از بیشترین تعداد مشترک سیم کارت اعتباری فعال برخوردار است، هر چند وقت یکبار برای مشترکین خود، هدایایی در نظر میگیرد که فعال سازی آنها می تواند، هزینه های اینترنت را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

 

بسته های رایگان اینترنت ایرانسل کدامند؟

در حال حاضر، اینترنت به عنوان یکی از نیازهای روزمره مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل بخش مهمی از هزینه های ارتباطی آنها را در بر می گیرد که شاید در برخی موارد تامین آن دشوار باشد. به همین خاطر اپراتور ایرانسل امکاناتی را برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است که اگر تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید، به راحتی می توانید روش های فعال سازی آنها را یاد بگیرید و از آنها بهره مند گردید.

مهم ترین و کاربردی ترین بسته های اینترنت رایگان ایرانسل به شرح ذیل می باشد:

 

1.     خرید سیم کارت اعتباری ایرانسل

اگر تاکنون مشترک ایرانسل نشده اید و از مزایای اشتراک این اپراتور بهره مند نبوده اید، اکنون بهترین زمان ممکن برای ایرانسلی شدن است، زیرا با خرید سیم کارت اعتباری ایرانسل به صورت خودکار بعد از فعال سازی این سیم کارت، می توانید از 5 گیگابایت اینترنت هدیه به مدت 5 ماه بهره مند گردید. علاوه بر این 4 گیگابایت اینترنت هم ویژه سیم کارت های اعتباری زرین با اعتبار سه ماهه در اختیار مشترکین جدید ایرانسل قرار می گیرد.

برای فعال سازی این سیم کارت اعتباری هم تنها کافی است؛ کد دستوری  # 2 * 1 * 555 * ( ستاره 555 ستاره 1 ستاره 2 مربع ) را شماره گیری نمایید تا علاوه بر استفاده از خدمات یک اپراتور دیجیتال از هدایای رایگان فعال سازی نیز لذت ببرید.

 

2.     خرید سیم کارت دائمی ایرانسل

در صورتی که تمایل دارید تا مشترک دائمی سیم کارت ایرانسل شوید؛ بر اساس اعلام اپراتور ایرانسل با خرید سیم کارت دائمی این اپراتور علاوه بر امکانات و خدمات این سیم کارت بعد از فعال سازی سیم کارت، 20 گیگابایت اینترنت با اعتبار 6 ماهه نیز به شما تعلق می گیرد.

برای خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل نیز، افراد می توانند با استفاده از روش های زیر اقدام نمایند:

·        مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل

·         مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·         مراجعه به نمایندگی های ایرانسل

·        تماس با شماره 600 از خطوط ایرانسل و شماره 09366000000 از خط های دیگر

 

3.     تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی بدون تغییر شماره، یک فرصت استثنایی است که مشترکین اعتباری ایرانسل می توانند به راحتی از آن استفاده نموده و از مزایای سیم کارت گران تر و معتبرتر ایرانسل بهره مند گردند. البته به مشترکینی که سیم کارت اعتباری ایرانسل خود را به دائمی تبدیل کنند، 20 گیگابایت اینترنت رایگان با اعتبار 6 ماهه نیز تعلق خواهد گرفت.

 

4.     ویرایش اطلاعات

یکی دیگر از راه های بسیار ساده و جذاب برای بهره مندی از اینترنت رایگان ایرانسل، ویرایش اطلاعات و تکمیل اطلاعات شخصی مشترک است. بر اساس اعلام ایرانسل، مشترکین نسل 4 اینترنت ثابت ایرانسل می توانند با مراجعه به این صفحه و تکمیل اطلاعات کاربری مانند پست الکترونیک و شماره تلفن همراه، به راحتی یک بسته اینترنت 5 گیگابایتی به مدت 7  روز هدیه بگیرند.

بسته هدیه 5 گیگابایتی بلافاصله بعد از تایید نشانی پست الکترونیک و شماره تلفن همراه کاربر، از طریق رمز یکبار مصرف به شماره همراه مشترک پیامک می شود.

 

5.     ورود به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

یکی از هیجان انگیزترین روش های دریافت اینترنت رایگان ایرانسل، ورود به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من می باشد. اگر مشترک سیم کارت دائمی یا اعتباری ایرانسل هستید و تاکنون از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من استفاده نکردید و یا حتی آن را نصب نکرده اید؛ توجه داشته باشید که با اولین نصب و ورود به این برنامه، یک بسته اینترنت 50 گیگابایتی رایگان با اعتبار همان روز هدیه می گیرید. البته برای برخورداری از این هدیه حتما لازم است مشترک، جدیدترین نسخه این سوپر اپلیکیشن پرکاربرد را نصب نماید.

 

6.     تبدیل سیم کارت 3G به 4G

اگر به عنوان مشترک سیم کارت اعتباری یا اعتباری ایرانسل هنوز از سیم کارت  3G استفاده می کنید، با تبدیل آن به 4G علاوه بر بهره بردن از یک اینترنت پرسرعت، 20 گیگابایت اینترنت رایگان نیز هدیه خواهید گرفت. این هدیه ویژه با اعتبار 20 روزه به محض استفاده از سیم کارت 4G  فعال خواهد شد.

مشترکین سیم کارت اعتباری و دائمی ایرانسل می توانند از طریق روش های زیر سیم کارت خود را به  4G ارتقا دهند:

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل

·        شماره گیری کد دستوری # 34 * 555 *  ( ستاره 555 ستاره 34 مربع )

·        مراجعه حضوری به مراکز فروش و یا مراکز خدمات ایرانسل

 

7.     دعوت برای استفاده از سیم کارت 4G

یکی از روش های جذاب و دوست داشتنی دریافت اینترنت رایگان ایرانسل، دعوت از دوستان برای استفاده از سیم کارت  4G  می باشد. برای این کار تنها لازم است؛ شماره دوستان ایرانسلی خود را به سرشماره 3116 ارسال کنید و از آنها دعوت کنید تا سیم کارتشان را به  4G  تغییر دهند. در صورت قبول دعوت و استفاده دوست شما از اینترنت 4G ، یک گیگابایت اینترنت رایگان برای هر دوی شما فعال خواهد شد.

 

8.     دعوت برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

با توجه به این که اپراتور ایرانسل از بیشترین تعداد مشترک فعال اعتباری برخوردار است، در صورتی که شما یک مشترک اعتباری ایرانسل را دعوت کنید تا سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کند؛ می توانید اینترنت رایگان هدیه بگیرید.

برای این کار باید ابتدا شماره اعتباری دوست خود را به 3192 پیامک کنید؛ تا دعوت شما برای او ارسال گردد. در صورتی که دوست شما دعوت را قبول کرده و سیم کارت اعتباری خود را بدون تغییر شماره به دائمی تبدیل کند؛ یک بسته اینترنت 2 گیگابایتی به مدت یک ماه به عنوان هدیه برای شما فعال می گردد.

 

9.     استفاده از اپلیکیشن لنز

استفاده از اپلیکیشن لنز به عنوان تلویزیون اینترنتی ایرانسل، یکی از روش های دریافت اینترنت رایگان ایرانسل است. به همین خاطر اگر دوستی دارید که تا کنون از لنز استفاده نکرده و یا با این اپلیکیشن آشنایی ندارد، شماره ایرانسلی او را به سرشماره 3113 ارسال کنید. در صورتی که دوست شما، این برنامه را نصب و از آن استفاده نماید، از سوی اپراتور ایرانسل به هر دوی شما یک گیگابایت اینترنت پرسرعت یک روزه رایگان تعلق می گیرد.

به طور کلی اگر هنگام انجام هر کدام از خدمات بیان شده، دچار مشکل شدید، می توانید با تماس با شماره 700 مشکل خود را برطرف نمایید و یا در وب سایت ایرانسل، مشکل خود را از طریق پشتیبانی آنلاین مطرح کنید.

 

اینترنت های رایگان اپراتور ایرانسل در یک نگاه

در جدول ذیل برای راحتی بیشتر مشترکین اطلاعات اینترنت رایگان اپراتور ایرانسل را در یک جدول نشان دادیم:

شماره عنوان حجم اینترنت رایگان مدت زمان اعتبار
1 خرید سیم کارت اعتباری ایرانسل 5 گیگابایت اینترنت 5 ماه
2 خرید سیم کارت دائمی ایرانسل 20 گیگابایت اینترنت 6 ماهه
3 تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی 20 گیگابایت اینترنت 6 ماهه
4 ویرایش اطلاعات 5 گیگابایت اینترنت 7 روزه
5 ورود به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من 50 گیگابایت اینترنت یک روزه
6 تبدیل سیم کارت 3G به 4G 20 گیگابایت اینترنت 20 روز
7 دعوت برای استفاده از سیم کارت 4G یک گیگابایت اینترنت -
8 دعوت برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی 2 گیگابایت اینترنت یک ماهه
9 استفاده از اپلیکیشن لنز یک گیگابایت اینترنت یک روزه

 

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +