رونمایی از پنج سرویس جدید ایرانسل | رندباز

سرویس های جدید ایرانسل

رونمایی از پنج سرویس جدید ایرانسل

در مراسم خبری که به مناسبت چهاردهمین سالروز راه‌اندازی‌ ایرانسل برگزار شد، این اپراتور از پنج سرویس مختلف برای مردم و کسب و کارها رونمایی کرد...
تاریخ انتشار: 3 آبان 1399

22 سال از ورود تلفن همراه به ایران می گذرد. در دهه اول تمامی خدمات تلفن همراه توسط یک اپراتور ارائه میشد، تا اینکه اپراتور دوم با سرمایه گذاری مشترک خارجی شرکت MTN در ایران آغاز به کار کرد و امروز چهاردمین سالگرد فعالیت خود در ایران را جشن‌ می گیرد. رضایتمندی مشترکین و ارائه به‌روزترین خدمات همواره از اولویت‌های این اپراتور بوده اند. ایرانسل اولین اپراتور دیجیتال کشور به شمار می‌رود و بیش از پنجاه میلیون مشترک در سراسر کشور دارد. ایرانسل در ابتدا به علت سیم‌کارت های اعتباری خود شهرت بالایی پیدا کرد ولی امروزه سیم‌کارت‌های دائمی این اپراتور نیز بسیار پرطرفدار می‌باشند.

 

به نقل از پایگاه خبری رندباز، در مراسم خبری که به مناسبت چهاردهمین سالروز راه‌اندازی شبکۀ تلفن همراه ایرانسل برگزار شد، این اپراتور از پنج سرویس مختلف برای مردم و کسب و کارها رونمایی کرد.

 

در این رویداد باقر صمدی، معاون بخش دیجیتال ایرانسل، از تجاری سازی این پنج سرویس در حوزه دیجیتال خبر داد. او گفت: "این سرویس ها از امروز در اختیار کاربران قرار گرفته اند. سرویس های جدید ارائه شده یلوهاب (بازارگاه تبادل واسط برنامه کاربردی)، یلوادوایز (سرویس تبلیغات)، یلو مانیتورینگ (سرویس نظارت بر محتوا)، سرویس جدید تولید محتوا، و ابر تو (سرویس ذخیره سازی ابری) هستند."

 

در ادامه رویداد صمدی بیان کرد: سرویس Open API با نام تجاری یلوهاب به عنوان بستری برای تبادل و عرضه  API به منظور کمک به فضای نوآوری و استارتاپی کشور است. این پلتفرم عملا یک بازار خرید و فروش API توسط توسعه دهندگان خواهد بود و متقاضیان میتوانند با پذیرفتن شرایط، اقدام به خرید API مورد نیاز خود کنند. از دیگر مزایای این سرویس، ارائه APIهای متنوع، اپراتوری و بانکی است.

 

صمدی «یلو مانیتورینگ» را سرویس جدید دیگر ایرانسل عنوان کرد و گفت: یلو مانیتورینگ سرویسی است برای نظارت کامل بر محتوا، و به توسعه دهندگان نرم افزار این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به نیروی انسانی برای کنترل محتوا، از رعایت قوانین و استانداردها در محتواهای خود اطمینان حاصل کند.

 

او افزود: سرویس یلو ادوایز سامانه ای برای مدیریت تبلیغات و حاصل تجربه چندین ساله در حوزه خرید تبلیغات می‌باشد. از مزیت های این سرویس ارائه کانال های تبلیغاتی مختلف سنتی و دیجیتال، بهره گیری از مکانیزم های مبتنی بر جایزه و ارجاع و ارائه با قیمت رقابتی است که باعث می شود کسب وکارهای کوچک و استارت‌آپ ها امکان راه اندازی کمپین های تبلیغاتی بهینه را داشته باشند.

 

معاون دیجیتال ایرانسل، «ابرِ تو» را سرویس جدید دیگر ایرانسل با هدف ارائه فضای ذخیره سازی ابری عنوان کرد. این سرویس مشابه دراپ باکس است و امکان ذخیره ابری و مشارکت با کسب و کارهای کوچک را ممکن می‌سازد، ولی تفاوت آن با سرویس های بین المللی، محدود بودن دسترسی به سرویس های خارجی به دلیل تحریم و فضا است.

 

 صمدی گفت: یکی از اقدامات ایرانسل برای تولیدکنندگان محتوا در راستای درخواست وزیر ارتباطات برای تسهیل فضای تأمین و ارائه محتوا و تخصیص سهمی از درآمد نشر محتوا به تولیدکنندگان محتوا با راه اندازی Distribution Platform بود. برهمین اساس «راویتو» ایرانسل بستری است که کاربر تولیدکننده محتوا در آن می‌تواند محتوای صوتی یا تصویری تولید شده را بارگذاری نماید و باتوجه به میزان بازدید مخاطبان، از آن‌ها درآمد کسب کند. در این مدل مخاطب برای محتوا پولی پرداخت نمی کند، اشتراک نمی خرد و ملزم به تماشای تبلیغ نیست و هزینه محتوا به صورت لحظه ای از هزینه ترافیک مصرفی مخاطب کسر و سهم تولیدکننده محتوا پرداخت می شود.

 

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 



نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +