اقبال بد گوشیهای هوشمند خانواده گلکسی s21 سامسونگ | رندباز

فروش پایین خانواده s21 سامسونگ

اقبال بد گوشیهای هوشمند خانواده گلکسی s21 سامسونگ

گوشی های هوشمند سری گلکسی اس 21 شرکت سامسونگ، در شش ماهه نخست عرضه، فروش بسیار خوبی را تجربه نکرده است.
تاریخ انتشار: 1400/5/13

مدت زمان زیادی از عرضه گوشی های هوشمند خانواده گلکسی اس 21 ( اس 21، اس 21 پلاس و اس 21 اولترا )نمی گذرد. طبق آمار، گوشی های هوشمند سری گلکسی اس 21 شرکت سامسونگ، در شش ماهه نخست عرضه، فروش بسیار خوبی را تجربه نکرده است.

با توجه به استقبال خوب منتقدان و مخاطبان، پیش از عرضه این محصول؛ انتظار می رفت که حضور این مدل، شوک جدیدی را به بازار وارد کند. ولی واقعیت برخلاف انتظارات بود و فروش این محصول با وجود مشخصات فنی قدرتمند، از نسل قبلی این سری ؛ با استقبال کمتری مواجه شد.

 

آمار فروش سه سری اخیر از خانواده گلکسی اس در شش ماه نخست عرضه:

 

گلکسی اس 10 : 25.5 میلیون دستگاه

گلکسی اس 20 : 17 میلیون دستگاه

گلکسی اس 21 : 13.5 میلیون دستگاه

 

طبیعتا عرضه سری گلکسی اس 20 سامسونگ، در ابتدای همه گیری کرونا تاثیر اقتصادی شدیدی بر فروش این محصول داشته است و فروش پایین آن را نسبت به گلکسی اس 10 توجیه می کند، ولی مقایسه آمار فروش اس 21 در برابر دو نسل قبلی این خانواده بسیار ناامید کننده خواهد بود.

با نگاهی اجمالی به آمار فروش، می توان دریافت که گلکسی اس 21 ، بدترین میزان فروش در میان پرچمداران سامسونگ را در سال های اخیر داشته است.به نظر می رسد، تداوم همه گیری کرونا و شرایط نامساعد اقتصادی بر بازار فروش مدل های اس 21 بسیار زیاد بوده است، به طوری که قیمت ارزان تر و ظاهر زیباتر این گوشی های هوشمند نیز، نتوانست کاربران را به خرید این محصول ترغیب کند.

شرکت سامسونگ امیدوار به جبران این شرایط در ماههای آینده می باشد. طبیعتا، با توجه به رونمایی این شرکت، از پرچمداران جدید، گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3، افت تدریجی فروش سری گلکسی اس 21 امری بدیهی است.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز
 



نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +