تخفیف ویژه همراه اول به مناسبت دهه کرامت | رندباز

تخفیف همراه اول در دهه کرامت

تخفیف ویژه همراه اول به مناسبت دهه کرامت

اپراتور همراه اول بار دیگر در راستای تکریم و جلب رضایت کاربران خود گامی برداشته است و هدایایی را به مخاطبین اعطا نموده است...
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1400

اپراتور همراه اول بار دیگر در راستای تکریم و جلب رضایت کاربران خود گامی برداشته است و هدایایی را به مخاطبین اعطا نموده است. همراه اول در بازه‌ی زمانی 22 خرداد، سالروز ولادت حضرت معصومه (س)، و 1 تیر، سالروز ولادت امام رضا (ع)، و به مناسبت دهه‌ی کرامت بسته‌های مکالمه و اینترنت پرسرعت را با تخفیف ویژه در اختیار تمامی مشترکین قرار داده است.

به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به عنوان یک اپراتور پیشرو و به مناسبت این دهه‌ی فرخنده، به تمامی مشترکین دائمی، اعتباری و انارستانی بسته‌های ویژه‌ی مکالمه و اینترنت پرسرعت اختصاص می‌دهد.

هدیه‌ی همراه اول، ترکیبی است از بسته‌ی مکالمه و اینترنت که به صورت 3 گیگابایت اینترنت و 3 ساعت مکالمه به مدت 3 روز طراحی و عرضه شده است. تمامی مشترکین دائمی و اعتباری می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #67*100* این بسته را با مبلغ 10.000 تومان خریداری و فعال کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

کاربران انارستانی اما هدیه‌ی متفاوتی دریافت خواهند کرد. بسته‌ی هدیه‌ی مشترکین انارستانی شامل 7 گیگابایت اینترنت به مدت 7 روز است. این کاربران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #9*6671*100* این بسته را با قیمت 7000 تومان خریداری و فعال نمایند.

نکته‌ی جالب توجه آن است که بهره‌مندی از این طرح هیچ محدودیتی ندارد. به این معنی که در صورت اتمام بسته‌های ذکر شده، مخاطبین می‌توانند در همان بازه‌ی زمانی دوباره آن‌ها را خریداری و فعال کنند. ضمنا کاربران قادر خواهند بود تا این بسته‌ها را هم‌زمان با سایر بسته‌های انتخابی خود فعال نمایند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +