شیائومی در هر ثانیه ۵۰۰ گوشی می‌میکس فولد فروخت | رندباز

شیائومی رکورد فروش گوشی تاشو را زد!

شیائومی در هر ثانیه ۵۰۰ گوشی می‌میکس فولد فروخت

شیائومی همزمان با آغاز اولین فروش گوشی می میکس فولد در یک دقیقه درآمد ۴۰۰ میلیون CNY (حدود ۶۱/۳ میلیون دلار) کسب کرد...
تاریخ انتشار: 29 فروردین 1400

شیائومی همزمان با آغاز اولین فروش گوشی می میکس فولد در یک دقیقه درآمد ۴۰۰ میلیون CNY (حدود ۶۱/۳ میلیون دلار) کسب کرد.

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ چیزی حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار واحد گوشی هوشمند تاشو در هر دقیقه یا ۵۰۰ گوشی در ثانیه  توسط شیائومی به فروش رفت. این موضوع یک موفقیت بزرگ برای شرکت شیائومی محسوب می‌شود.

ماه گذشته، شیائومی در جریان مراسم مگا، از اولین تلفن هوشمند تاشوی این شرکت یعنی Mi Mix Fold رونمایی کرد. علی‌رغم اینکه این گوشی از گران‌ترین گوشی‌های هوشمندی است که تاکنون توسط شرکت‌های چینی عرضه شده، همچنان فروش زیادی در بازار دارد.
مشخصات گوشی می میکس فولد شیائومی

گوشی هوشمند شیائومی می میکس فولد با ۳ نسخه حافظه به بازار عرضه شد:

حافظه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگ حافظه رم با قیمت 9999 یوان (1520 دلار آمریکا) در بازار چین به فروش رفت.

قیمت مدل ۵۱۲ گیگ حافظه ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت حافظه رم حدود ۱۰۹۹۹ یوان (۱،۶۸۰ دلار) است. مدل دیگر آن با حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگ و ۱۶ گیگ رم با قیمتی حدود ۱۲،۹۹۹ یوان (۲،۰۰۰ دلار) به فروش رفت.

نمایشگر داخلی این گوشی تاشو ۸.۰۱ اینچی است و صفحه‌نمایش بیرونی ۶.۵۲ اینچی دارد. می میکس فولد ۴ اسپیکر دارد که باعث کیفیت و وضوح بالای صدا در این گوشی می‌شود. صفحه‌ نمایش همه نسخه‌های این مدل از شیائومی AMOLED با پشتیبانی از HDR10 دارند.

سیستم دوربین ۳گانه آن دارای فناوری لنز مایع است و دوربین اصلی آن ۱۰۸ مگاپیکسلی و مجهز به دوربین‌های ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی است.

این دستگاه همچنین توسط یک تراشه اسنپ دراگون 888 تغذیه می‌شود که به‌اصطلاح به آن سیستم خنک‌کننده پروانه‌ای می‌گویند و باعث عملکرد بهتر و سریع‌تر گوشی می‌شود. می میکس فولد همچنین توسط یک باتری 5020 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات می‌تواند در عرض ۳۷ دقیقه شارژ کامل شود.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز 



نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +