با به تصویر کشیدن کرونا، جایزه بگیرید | رندباز

رویداد کرونا و من با حمایت رایتل برگزار می‌شود

با به تصویر کشیدن کرونا، جایزه بگیرید

انجمن مستندسازان سینمای ایران با حمایت شرکت خدمات ارتباطی رایتل، و با همکاری شبکه نمایش مستند هاشور، اقدام به برگزاری مسابقه‌ای با نام 'کرونا و من؛ یک روایت تصویری' کرده است…
تاریخ انتشار: 29 آبان 1399

شاید به نظر برسد که خطرات شیوع و ابتلا به ویروس کرونا بر هیچکس پوشیده نیست، ولی طبق گفته‌های معاون بهداشت ستاد کرونای استان تهران، در مطالعه‌ای که حدودا سه هفته پیش، یعنی در اوج شیوع کرونا انجام شد، تقریبا 10 درصد شهروندان تهرانی اعتقادی به ویروس کرونا ندارند! هنگام مواجهه با میکروب‌هایی با قدرت سرایت بالا مانند کرونا، رعایت نکردن اصول و شیوه‌نامه‌های پیشگیرانه حتی از سوی درصد کمی از مردم نیز می‌تواند اثرات بسیار مخرب و فجیعی به دنبال داشته باشد. در این شرایط، اطلاع‌رسانی اهمیتی ویژه پیدا میکند.

 

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ انجمن مستندسازان سینمای ایران با حمایت شرکت خدمات ارتباطی رایتل، و با همکاری شبکه نمایش مستند هاشور، اقدام به برگزاری مسابقه‌ای با نام "کرونا و من؛ یک روایت تصویری" کرده است. هدف این مسابقه بالا بردن آگاهی عمومی در رابطه با شیوع ویروس کرونا و عواقب خطرناک ابتلا به آن است.

 

به گزارش روابط عمومی رایتل، انجمن مستندسازان سینمای ایران این مسابقه را با هدف گردآوری روایت‌های شخصی‌ از روزهای مواجهه با ویروس کرونا برگزار خواهد کرد. برگزارکنندگان این مسابقه امیدوار هستند که زمینه‌ساز گسترش فضای مستندسازی و پیوند با جامعه شوند.

 

شرکت کنندگان باید روایت های خود را در سه محور اصلی "خانه"، "شهر" و "ارتباط"، به صورت ویدئوهایی 7 دقیقه‌ای ارسال کنند. گفتنی‌است این ویدئوها را می‌توان با روش‌های ساده و از طریق تلفن همراه یا دوربین‌های معمولی ضبط و آماده کرد. پیروز کلانتری، مستندساز باسابقه و از اعضای انجمن مستندسازان، به عنوان دبیر این رویداد انتخاب شده است.

 

فیلم‌های منتخب که شرایط اولیه را دارند در کانال‌های ارتباطی اپراتور رایتل، دو پایگاه هاشور و انجمن مستندسازان سینمای ایران به نمایش درخواهند آمد و سه فیلم توسط هیأت داوران، فیلم منتخب مردمی و فیلم برگزیده‌ اعضای انجمن مستندسازان برنده اعلام خواهند شد.

 

جوایز در نظر گرفته شده برای سازندگان سه فیلم منتخب هر یک مبلغ صد میلیون ریال جایزه‌ نقدی، یک عدد سیم‌کارت رایتل و پانصد گیگ اینترنت رایتل می‌باشند.

 

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +