بسته های تخفیفی ایرانسل به مناسبت دهه کرامت | رندباز

بسته جذاب ایرانسل به مناسبت دهه کرامت

بسته های تخفیفی ایرانسل به مناسبت دهه کرامت

ایرانسل بسته تخفیفی ویژه دهه کرامت را اعلام نمود. این بسته ویژه شامل یک یک گیگابایت اینترنت به همراه یک ساعت مکالمه ایرانسلی با تخفیف است.
تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت1403

ایرانسل بسته تخفیفی ویژه دهه کرامت را اعلام نمود. این بسته ویژه شامل یک یک گیگابایت اینترنت به همراه یک ساعت مکالمه ایرانسلی با تخفیف است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور تلفن همراه بسته اینترنت و مکالمه ایرانسلی را با تخفیف ویژه به مناسبت گرامی‌داشت دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) را به کاربران خود ارائه داده است.

همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت، تمامی مشترکان دارای سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند با پرداخت 4000 تومان یک بسته تخفیفی ویژه شامل یک گیگابایت اینترنت همراه و یک ساعت مکالمه درون شبکه را دریافت نمایند.

این بسته تخفیفی از آغاز دهه کرامت، 21 اردیبهشت تا 31 اردیبهشت در دسترس می باشد و اعتبار آن 10 روز است. محدودیتی برای دفعات خرید و فعال‌سازی این بسته تخفیفی وجود ندارد و مشترکان می توانند به تعداد دلخواه از این تخفیف بهره مند شوند.

 

چرا ایرانسل در دهه کرامت بسته های تخفیفی را ارائه می کند؟

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین اپراتور دیجیتال، و دومین اپراتور رایج کشور با بیش از 17 سال فعالیت کاری در حوزه سیم کارت، نه تنها در ایام کرامت بلکه در ایام های مختلف بسته اینترنت، بسته مکالمه و پیامکی را ارائه می کند.

حال دهه کرامت که همزمان نام گذاری به یازده روز ابتدایی ماه ذی القعده که با تاریخ مشهور برای ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) از فرزندان امام کاظم (ع) است، و برای تمامی مسلمانان این ده روز بسیاری گرامی می باشد، اپراتور ایرانسل نیز این دهه را باشکوه دانسته و هر سال بسته های تخفیفی را برای مشترکین خود ارائه می کند.  

 

نحوه خرید بسته تخفیفی ویژه ایرانسل در دهه کرامت

با توجه به اینکه این بسته ترکیبی در بازه زمانی دهه کرامت یعنی از 31 اردیبهشت 1403 تا 10 خرداد ماه در دسترس مشترکین خواهد بود، علاقمندان به این هدیه ویژه می توانند تنها در بازه زمانی اعلام شده، با استفاده از مراجعه به سوپر اپلیکیشن کاربردی ایرانسل من و یا با شماره گیری کد دستوری *5#  (ستاره 5 مربع) اقدام به خرید بسته تخفیفی ایرانسل کنند.

لازم است ذکر شود از آنجایی که بسته تخفیفی ایرانسل مخصوص دهه کرامت می باشد، اعتبار این بسته برای تمامی مشترکین سیم کارت  دائمی ایرانسل  و سیم کارت اعتباری ایرانسل در صورت تمایل در بازه زمانی اجرای طرح، این بسته ویژه را به دفعات خریداری و فعال نمایند.

به همین خاطر توصیه می شود، مشترکینی که هنوز نسبت به اپلیکیشن پرکاربرد را به صورت کاملا رایگان دانلود و نصب کنند و از این طریق به کلیه خدمات این اپراتور به آسانی دسترسی پیدا کنند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

 



نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +