افزایش سرعت اینترنت رایتل | رندباز

پر سرعت ترین اینترنت برای مشترکین رایتل

افزایش سرعت اینترنت رایتل

طبق گزارش های سال گذشته رگولاتوری، رایتل در هر فصل سرعت اینترنت را افزایش داده است در حالی که اپراتورهای همراه اول و ایرانسل تداوم کاهش سرعت اینترنت را در پی داشته اند.
تاریخ انتشار: 18اردیبهشت 1403

طبق گزارش های سال گذشته رگولاتوری، رایتل در هر فصل سرعت اینترنت را افزایش داده است در حالی که اپراتورهای همراه اول و ایرانسل تداوم کاهش سرعت اینترنت را در پی داشته اند.

چقدر اطلاعات راجع به اپراتور رایتل دارید؟

اپراتور رایتل به عنوان سومین اپراتور رایج کشور، از سال 1390 شروع به فعالیت کاری خود در حوزه سیم کارت کرد. لازم است ذکر شود این اپراتور خصوصی که حدوده سیزده سال با عرضه سیم کارت های رند و خاص بین افراد شناخته شده است نیز توانسته با ارائه خدمات و توزیع سیم کارت های رایگان خود با محبوبیت بالا برخوردار شده و توانسته جایگاه ویژه ای بین مشترکین خود داشته باشد.

حال اپراتور رایتل با قصد پیشرفت در حوزه کاری خود و رضایت مشترکین و همچنین جذب مشترکین بیشتر سرعت اینترنت خود را افزایش داده است. با توجه به اینکه سرعت اینترنت اپراتور های همراه اول و ایرانسل در این مدت کاهش داشته این اپراتور با افزایش سرعت اینترنت همراه مشترکین خود توانسته نظ زیادی را به خود جلب کند. لازم است ذکر شود افزایش سرعت اینترنت همراه رایتل به تمامی مشترکان رایتل (افراد دارای سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ) تعلق می گیرد.

افزایش سرعت اینترنت اپراتور رایتل

گزارش فصل پاییز 1402 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که با فاصله کمی از گزارش تابستان منتشر شد از افزایش سرعت اینترنت 4G سیم کارت رایتل خبر می دهد. دو اپراتور تلفن همراه اول کشور، تداوم کاهش سرعت اینترنت را داشته اند اما رایتل تنها اپراتوری است که هر فصل افزایش سرعت اینترنت را ثبت کرده است.

این گزارش رگولاتوری نشان می دهد که سرعت اینترنت 4G سیم کارت ایرانسل و همراه اول در پاییز 1402 مانند تابستان سال گذشته با کاهش روبرو بوده است، در حالی که سرعت اینترنت 4G رایتل با اختلاف معناداری افزایش یافته است.

از بهار تا پاییز سال گذشته، سرعت اینترنت 4G رایتل سیر صعودی داشته است. میانگین سرعت اینترنت این اپراتور از 19.26 مگابیت بر ثانیه در تابستان 1402 به 20.68 در پاییز 1402 افزایش پیدا کرده است همچنین رایتل تنها اپراتور تلفن همراه است که امکان خرید بسته های اینترنت بلند مدت یک ساله با حجم های 100 و 200 گیگابایتی را برای مشترکانش فراهم نموده است.

طبق آخرین آمار رگولاتوری سرعت اینترنت 4G اپراتور اول تلفن همراه کشور از 11.97 مگابیت بر ثانیه در تابستان 1402 به 11.75 در پاییز 1402 کاهش یافته است. اپراتور دوم نیز با کاهش سرعت اینترنت 4G از 13.71 در تابستان به 11.97 مگابیت بر ثانیه در پاییز سال گذشته، سیر نزولی چشمگیری داشته است.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 


نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +