سیم کارت 0912 برای کجاست؟ | رندباز

آیا 0912 برای تهران است؟

سیم کارت 0912 برای کجاست؟

بی شک سیم کارت های 0912 محبوب ترین و ارزشمندترین سیم کارت های موجود در کشور هستند که بسیاری از افراد و کسب و کار ها به دنبال خرید این نوع پیش شماره می روند.
تاریخ انتشار: 17اردیبهشت 1403

بی شک سیم کارت های 0912 محبوب ترین و ارزشمندترین سیم کارت های موجود در کشور هستند که بسیاری از افراد و کسب و کار ها به دنبال خرید این نوع پیش شماره می روند. اما تا به حال برایتان سوال پیش آمده که سیم کارت های 0912 برای کدام شهر هستند و به چه علت به این حد از محبوبیت رسیده است؟

 

نخستین سیم کارت های عرضه شده در کشور چیست؟

 اکثر افراد سیم کارت های 0912 را به عنوان اولین و قدیمی ترین سیم کارت های عرضه شده در کشور می شناسند، که همین امر باعث شده تا به طور ناخودآگاه این نوع  سیم کارت های اپراتور همراه اول از ارزش بیشتری برخوردار شوند. اما جالب است بدانید که اولین سیم کارت های کشور با پیش شماره های 0911 در بازار از سوی اپراتور همراه اول به دست افراد رسید.

همراه اول پس از یک سال که سیم کارت های 0911 را در کشور منتشر کرد، با تصمیم آگاهانه خود پیش شماره ها را به صورت استانی تفکیک کرد و برای هر استان از کشور پیش شماره ای متفاوت عرضه کرد. پیرو این تصمیم اپراتور همراه اول پیش شماره 0911 را به 0912 تغییر داد و آن را برای پایتخت کشور (تهران) ارائه کرد. لازم است ذکر شود یکی دیگر از دلایل محبوبیت بالای 0912 ارتباط آن با تهران می باشد.

یکی دیگر از نکات جالب این است که بر خلاف تصور افراد پیش شماره های 0912 در اختصاص و انحصار پایتخت کشور نیست و در استان های قم، زنجان، سمنان، ساوه، البرز و قزوین نیز عرضه می شود.

لازم به ذکر است تمامی خطوط 0912 به صورت دائمی عرضه شده و نوع اعتباری آنها توسط اپراتور همراه اول به فروش نرسید.

 

کدام پیش شماره ها در تهران عرضه می شوند؟

شاید برای شماهم سوال پیش بیاید که آیا در پایتخت کشور تنها سیم کارت های 0912 عرضه میشوند؟ در پاسخ این سوال باید ذکر شود که با گذشت زمان و افزایش جمعیت و همچنین تقاضای بالای افراد برای سیم کارت، دیگر پیش شماره 0912 پاسخگوی نیاز ها نبود و این اپراتور چندین پیش شماره را ارائه کرد.

پیش شماره های عرضه شده 0910، 0919، 0990، 0991، 0992، 0993، است که در حال حاضر در وبسایت همراه اول به صورت غیر حضوری و اینترنتی به فروش می رسد.

 

آیا سیم کارت های 0912 هنوز عرضه می شود؟

یکی دیگر از سوال های پر تکرار که بین عموم پیش می آید این است که آیا سیم کارت های 0912 صفر وجود دارد؟

لازم به ذکر است که سیم کارت های 0912 نخستین بار از سال 1373 توسط اولین اپراتور همراه کشور عرضه شد و از آن زمان چه در سال های اول که باید به صورت حضوری در مخابرات ثبت نام می کردید و یا سال های بعد که امکان خرید و فروش 0912 در دفاتر پیشخواان و نمایندگی های همراه اول فراهم شد، این عرضه ادامه داشت. اما اگر هم اکنون به وبسایت رسمی همراه اول (mci.ir) مراجعه کنید  هیچ کجای این سایت با گزینه خرید سیم کارت 0912 مواجه نمی شوید. در واقع اپراتور همراه اول عرضه سیم کارت های 0912 را احتمالا به دلیل اتمام شماره های در دسترس و آزاد متوقف کرده است و در حال حاضر تنها راه خرید سیم کارت 0912 از فروشگاه های سیم کارت، دفاتر پیشخوان به شرط موجود بودن آن است.

 

چرا سیم کارت های 0912 فروش زیادی داشته است ؟

پیش شماره های 0912 به دلیل ویژگی های خاصی که دارد هم در گذشته و هم در حاضر حتی با وجود قیمت های بالا و افزایشی که در مقایسه با دیگر پیش شماره ها دارد با تقاضای زیادی رو به روی است. بدین ترتیب اگر برایتان سوال است که چرا خطوط 0912 در قبال قیمت بالایی که دارد ویژگی های فنی متفاوتی هم دارد یا خیر؟ که در پاسخ به این سوال باید خیر گفته شود چرا که این نوع پیش شماره هیچ مزایای فنی ندارد و صرفا جایگاه اجتماعی آن بین افراد جامعه است که به 0912 ارزش زیادی می بخشد و این موضوع می تواند بسته به نیاز شما بزرگترین مزایای این نوع پیش شماره باشد.

برخی دیگر از ویژگی های خاص این سیم کارت ها را می توان از دیدگاه های اجتماعی بررسی نمود. برای مثال یکی دیگر از ویژگی های خطوط 0912 مزایای عمده آن می باشد. سیم کارت های 0912 به دلیل قیمت بالا و در نتیجه دسترسی کمتر یا محدود تر، توانایی نشان دهنده موقعیت اجتماعی صاجبان خود میباشد. که این موضوع برای افرادی که به دنبال اعتماد مشتری به کسب و کار و جایگاه ویژه اجتماعی خود هستند، می تواند بسیار کاربردی باشد، چرا که 0912 به عنوان یک پیش شماره خاص و شناخته شده، بین بسیاری از افراد حس اعتبار و پرستیژ ایجاد می کند.

یکی دیگر از نکاتی که می تواند به عنوان یک مزیت برای خطوط 0912 مرج گردد، سهولت شناسایی و تمایز آن ها از سایر سیم کارت ها می باشد. با توجه به اینکه 0912 نسبت به دیگر سیم کارت ها با قدمت و قیمت بالاتری برخوردار است، صاحبان این نوع پیش شماره به راحتی می توانند از سوی دیگران شناسایی شوند. که این امر برای افرادی که به دنبال برقراری ارتباط حرفه ای و یا تجاری هستند، می تواند بحث مفیدی واقع گردد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

 



نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +