اینترنت رایگان ایرانسل و بسته های تخفیفی ویژه حجاج | رندباز

نحوه دریافت بسته های تخفیفی ایرانسل

اینترنت رایگان ایرانسل و بسته های تخفیفی ویژه حجاج

اپراتور ایرانسل بسته های اینترنت رومینگ ویژه حج 1403 را معرفی کرده است. کاربران ایرانسلی با دریافت سیم کارت دائمی و تعویض سیم کارت 4G اینترنت رایگان هدیه بگیرند.
تاریخ انتشار: 16اردیبهشت 1403

اپراتور ایرانسل بسته های اینترنت رومینگ ویژه حج 1403 را معرفی کرده است. کاربران ایرانسلی با دریافت سیم کارت دائمی و تعویض سیم کارت 4G اینترنت رایگان هدیه بگیرند.

 

اینترنت 5G با تعرفه تخفیفی ویژه حجاج

همزمان با فرا رسیدن ایام حج 1403، ایرانسل تخفیف های ویژه ای در مکالمه، پیامک و اینترنت برای مشترکان خود در نظر گرفته است.

کاربران ایرانسلی تا 31 تیر ماه 1403 می توانند از خدمات ذکر شده با تعرفه های تخفیفی برخوردار شوند که در مقایسه با نرخ خدمات ارتباطی اپراتورهای تلفن همراه در عربستان، مقرون به صرفه تر است.

زائران دارای سیم کارت ایرانسل می توانند در کشور عربستان از خدمات اینترنت رومینگ 5G که در کشورهای امارات متحده عربی، چین، تایلند، هنگ کنگ، قطر و ویتنام نیز قابل استفاده است، بهره مند شوند.

بسته های 60 روزه اینترنت ویژه حجاج با حجم 1.5 گیگ و 425 هزار تومان، 3 گیگ و 600 هزار تومان و 7 گیگ به قیمت 1 میلیون و 300 هزار تومان عرضه می گردد.

بسته 200 هزار تومانی 30 دقیقه مکالمه به علاوه 30 پیامک 7 روزه مناسب زائرانی است که به این خدمات ارتباطی بیشتر احتیاج دارند.

خرید و فعالسازی بسته ها با شماره گیری کد دستوری "#1*4*1111*" و مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من امکان پذیر است.

هر دقیقه تماس داخلی در کشور عربستان، هر دقیقه تماس با ایران و هر دقیقه تماس دریافتی 10 هزار تومان محاسبه می شود همچنین هزینه ارسال هر پیامک 4000 هزار تومان و نرخ هر مگابایت اینترنت همراه بدون فعال سازی بسته 3000 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

هزینه تماس ورودی و خروجی بر مبنای دقیقه و از زمان آغاز مکالمه محاسبه شده و دریافت پیامک رایگان است همچنین روشن کردن تلفن همراه در زمان رومینگ و عدم پاسخگویی به تماس های ورودی، شامل هزینه نخواهد شد.

مشترکان ایرانسلی توجه داشته باشند که با روشن کرد اینترنت رومینگ، دیتای مورد استفاده طبق تعرفه رومینگ محاسبه خواهد شد. بنابراین باید از غیرفعال بودن به روزرسانی خودکار برنامه های تلفن همراه خود اطمینان حاصل نمایند.

سایر توضیحات رومینگ ایرانسل ویژه حج 1403 را از اینجا بخوانید.

 

30 + 20 گیگ اینترنت رایگان با دریافت سیم کارت دائمی ایرانسل

مشترکان دارای سیم کارت اعتباری ایرانسل با تعویض سیمکارت خود به دائمی، می توانند 30 گیگابایت اینترنت رایگان 30 روزه دریافت نمایند همچنین از 1000 دقیقه مکالمه رایگان با مدت اعتبار 1 گیگابایت، مکالمه نیم بها 6 ماهه و 1 گیگ اینترنت رایگان به مدت 5 ماه بهره مند شوند.

فعال سازی این طرح با شماره گیری کد دستوری: "#70*"

ایرانسل با تعویض سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی به کاربران خود 20 گیگ اینترنت رایگان به مدت 14 روز از ساعت 2 تا 10 صبح نیز هدیه می دهد.

فعالسازی این طرح با شماره گیری کد دستوری: "#11*555*"

 

1 + 14 گیگابایت اینترنت رایگان با دریافت سیم کارت 4G

مشترکین می توانند با ارسال شماره دوستان ایرانسلی  خود به سرشماره 3116 و دعوت از آنها برای تبدیل سیمکارتشان به 4G هر دو از 1 گیگ اینترنت رایگان قابل استفاده تا پایان همان روز برخوردار شوند. برای استفاده از این طرح مشترک ایرانسلی باید گوشی با قابلیت اینترنت 4G داشته باشد.

علاوه بر این، با تبدیل سیم کارت قدیمی به سیم کارت 4G و از طریق شماره گیری کد دستوری "#11*555*" 14 گیگ اینترنت رایگان به مشترکان ایرانسل تعلق خواهد گرفت.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 


نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +