15 میلیارد دلار، مبلغ توافقی هواوی برای فروش آنر | رندباز

هواوی زیر برند آنر را فروخت

15 میلیارد دلار، مبلغ توافقی هواوی برای فروش آنر

هواوی قرار است عمده بخش تلفن‌های هوشمند آنر را به مبلغ 15.2 میلیارد دلار به گروه Digital China و دولت محلی شنژن بفروشد…
تاریخ انتشار: 24 آبان 1399

چندماهی‌ست که برند هواوی از طرف دولت آمریکا تحریم‌های شدیدی را متحمل شده و در پی این اتفاق ناخوشایند، میزان فروش گوشی‌های موبایل این برند با کاهش بسیار زیادی روبه‌رو شده است. هواوی همچنین برای تأمین قطعات مورد نیاز خود به مشکلات فراوانی برخورده است. پیش‌بینی می‌شود تغییرات سیاست آمریکا و روی کار آمدن رئیس جمهور جدید تأثیر مثبتی بر این تحریم‌ها نداشته باشد، لذا هواوی حدود یک ماه پیش تصمیم به فروش بخشی از برند آنر گرفت. ولی آخرین خبرها حاکی از تغییر تصمیم هواوی، و فروش تقریبا تمام امتیازات برند آنر است.

 

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ هواوی قرار است عمده بخش تلفن‌های هوشمند آنر را به مبلغ 15.2 میلیارد دلار به گروه Digital China و دولت محلی شنژن بفروشد.

 

این معامله که قرار است 15 نوامبر انجام شود شامل نام برند آنر، بخش تحقیق و توسعه، و مدیریت زنجیره تأمین خواهد بود. بخشی از تیم مدیریتی آنر و هفت هزار کارمند این برند تحت مالکیت هواوی باقی می‌مانند. مبلغ توافقی معامله برابر 100 میلیارد یوآن (15.2 میلیارد دلار) بوده و قرار است به صورت نقدی و یکجا پرداخت شود.

 

هواوی دومین کمپانی پرفروش تلفن‌های هوشمند در دنیاست و در سه ماهه سوم 2020 موفق شد ۵۱.۷ میلیون تلفن هوشمند به فروش برساند، که حدود 13 میلیون از این مقدار متعلق به زیر برند آنر است. آنر هشتمین فروشنده بزرگ تلفن‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود و فروشی بیشتر از موتورولا و ال جی داشته است.

 

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +