هدیه ایرانسل به مناسبت دهه کرامت | رندباز

بسته تخفیفی ویژه ایرانسل در دهه کرامت

هدیه ایرانسل به مناسبت دهه کرامت

هر ساله به مناسبت دهه کرامت، اپراتور ایرانسل هدایایی را برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود در نظر میگیرد که امسال نیز به منظور گرامیداشت این ایام، بسته تخفیفی ویژه ای را تدارک دیده..
تاریخ انتشار: 1 خرداد 1402

در تقویم ملی ایران، دهه کرامت از سالروز ولادت حضرت معصومه ( س ) تا سالروز میلاد با سعادت حضرت امام رضا ( ع ) نام گذاری شده است که به عنوان یکی از مناسبت های خاص و منحصر بفرد، در نظر گرفته می شود. از همین رو اپراتورها در این روز بزرگ همانند دیگر رویدادها و مناسبت های ویژه، طرح ها و بسته های تخفیفی ویژه ای در نظر می گیرند که علاوه بر گرامیداشت این روز، شرایطی را برای مشترکین فراهم می کند تا از بسته های اینترنت و مکالمه ارزان تر و اقتصادی تر بهره مند گردند.

اپراتور ایرانسل، به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور که از بیشترین تعداد مشترک اعتباری نیز برخوردار است، امسال اولین اپراتوری است که هدیه ویژه دهه کرامت را برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود اعلام نموده است.

 

بسته تخفیفی ویژه ایرانسل در دهه کرامت

هر ساله به مناسبت دهه کرامت، اپراتور ایرانسل هدایایی را برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود در نظر میگیرد که امسال نیز به منظور گرامیداشت این ایام، بسته تخفیفی ویژه ای را تدارک دیده که در این دهه در دسترس مشترکین قرار خواهد گرفت.

بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانسل، مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور می توانند؛ بسته ترکیبی مکالمه و دیتای ایرانسل را که شامل یک گیگابایت اینترنت و یک ساعت مکالمه درون شبکه ایرانسلی می گردد را تنها با قیمت تخفیفی 40،000  ريال ( معادل چهار هزار تومان ) خرید و فعال سازی نمایند.

 

نحوه خرید بسته تخفیفی ویژه ایرانسل در دهه کرامت

با توجه به این که این بسته ترکیبی در بازه زمانی دهه کرامت یعنی از 31 اردیبهشت 1402 تا 10 خرداد ماه در دسترس مشترکین خواهد بود، علاقمندان به این هدیه ویژه می توانند تنها در بازه زمانی اعلام شده، با استفاده از روش های زیر نسبت به خرید و فعال سازی آن اقدام نمایند:

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن کاربردی ایرانسل من

·        شماره گیری کد دستوری # 5 * ( ستاره 5 مربع )

از آنجا که این بسته تخفیفی مخصوص دهه کرامت می باشد، اعتبار این بسته ترکیبی 10 روز است و مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند در صورت تمایل در بازه زمانی اجرای طرح، این بسته ویژه را به دفعات خریداری و فعال نمایند.

به همین خاطر توصیه می گردد؛ مشترکینی که هنوز نسبت به نصب اپلیکیشن پرکاربرد ایرانسل من اقدام ننموده اند؛ می توانند از طریق وب سایت ایرانسل، این اپ پرکاربرد را به صورت کاملا رایگان دانلود و نصب کنند و از این طریق به کلیه خدمات این اپراتور به آسانی دسترسی پیدا کنند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +