پیشنهادهای ویژه رایتل در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران | رندباز

جشنواره هفته های 20 میلیونی رایتل چیست؟

پیشنهادهای ویژه رایتل در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

اپراتور رایتل با حضور در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، طرح ها و پیشنهاد های ویژه ای برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است که این غرفه را به یکی از پربازدیدترین..
تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1402

هر ساله با شروع فصل بهار و آغاز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، شور و هیجان خاصی در بین افراد از دانشجویان و دانش آموزان گرفته تا ناشران و فعالان این عرصه دیده می شود که علاوه بر ترویج فرهنگ کتابخوانی، می تواند شرایطی مناسب برای عرضه محصولات دیگر نیز باشد. به همین خاطر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، علاوه بر حضور پر رنگ فعالان عرصه کتاب و نوشت افزار، همواره شاهد حضور ارگان ها و مراکزی هستیم که با تهیه غرفه، تلاش می کنند تا محصولات خود را معرفی کرده و به فروش برسانند.

امسال یکی از این غرفه های جذاب و پرطرفدار در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، حضور پررنگ اپراتور رایتل با پیشنهادهای هیجان انگیز و فوق العاده می باشد که توانسته با معرفی محصولات و تخفیفات ویژه، مشترکین خود را افزایش دهد.

 

در غرفه رایتل چه خبر است؟

اپراتور رایتل با حضور در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، طرح ها و پیشنهاد های ویژه ای برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است که این غرفه را به یکی از پربازدیدترین غرفه های نمایشگاه تبدیل کرده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی رایتل، آن دسته از افرادی که از تاریخ 20 تا 30 اردیبهشت ماه 1402 در محل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نسبت به ثبت نام سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل اقدام نمایند و عضو خانواده بزرگ این اپراتور شوند، می توانند از جوایز بی نظیر سومین اپراتور فعال در کشور، بهره مند گردند.

جوایز ویژه ثبت نام سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل در نمایشگاه بین المللی کتاب برای علاقمندان به شرح ذیل می باشد:

·        شرکت در قرعه کشی هفتگی 20 میلیون تومانی رایتل

·        شرکت در قرعه کشی جذاب 10 بسته اینترنت یک ساله 200 گیگابایتی رایتل

البته بازدید کنندگان محترم توجه داشته باشند؛ با خرید هر یک از سیم کارت های ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب، علاوه بر شرکت در قرعه کشی های هیجان انگیز ذکر شده، بیش از یک میلیون تومان تخفیف برای خرید خدمات دیجیتال نیز دریافت می کنند.

قرعه کشی 10 بسته اینترنت یک ساله 200 گیگا بایتی رایتل در تاریخ 2 خرداد ماه 1402 انجام می شود که نتایج آن از طریق وب سایت رایتل اعلام می شود.

 

انواع سیم کارت های نمایشگاهی رایتل

اپراتور رایتل در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، شرایطی را ایجاد نموده است که بر اساس آن متقاضیان خرید سیم کارت دائمی و اعتباری رایتل می توانند بدون ثبت نام، نسبت به خرید سیم کارت مورد نظر خود با قیمت تخفیفی اقدام نمایند.

سیم کارت های ارائه شده با تخفیف ویژه که در غرفه های رایتل عرضه شده و قابل خریداری می باشند؛ به شرح ذیل است:

نوع سیم کارت اینترنت اشتراک فیدی پلاس مکالمه سیم کارت هدیه قیمت
دائمی 50 گیگابایت اشتراک رایگان فیدی پلاس به ارزش 150 هزار تومان 1000 دقیقه مکالمه رایتلی + 500 دقیقه مکالمه غیر رایتلی دارد 100 هزار تومان
دائمی 100 گیگابایت اشتراک رایگان فیدی پلاس به ارزش 150 هزار تومان - دارد 195 هزار تومان
اعتباری 25 گیگابایت اشتراک رایگان فیدی پلاس به ارزش 60 هزار تومان 3000 دقیقه مکالمه رایتلی + پیامک نامحدود رایتلی دارد 20 هزار تومان

 

جشنواره هفته های 20 میلیونی رایتل چیست؟

از آنجا که یکی از جوایز ویژه خرید سیم کارت دائمی رایتل و سیم کارت اعتباری رایتل در نمایشگاه بین المللی کتاب، شرکت در قرعه کشی 20 میلیون تومانی این اپراتور می باشد، لازم به یاداوری است که در بهار 1402 کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری رایتل می توانند با کسب امتیاز، هر هفته شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی 20 میلیون تومانی این اپراتور امتحان کنند.

روش های کسب امتیاز برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری رایتل به شرح ذیل می باشد:

·        خرید سیم کارت دائمی یا اعتباری رایتل 30 امتیاز

·        خرید مستقیم شارژ به ازاء هر 1000 تومان یک امتیاز

·        خرید مستقیم بسته هر 1000 تومان یک امتیاز

·        پرداخت قبض هر 1000 تومان یک امتیاز

 

روش های کسب امتیاز نیز از طریق روش های زیر می باشد:

1.      با استفاده از اپلیکیشن رایتل من

2.      شماره گیری کد دستوری #  200*  ( ستاره 200 مربع )

3.      با استفاده از سامانه رایتل من

4.      ثبت نام و خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری رایتل میتوانند هر هفته به صورت زنده از طریق فضای مجازی شرکت رایتل، قرعه کشی 20 میلیون تومانی این اپراتور را مشاهده نموده و از نتایج آن مطلع گردند.



نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +