نحوه درخواست همراه یار برای مشترکین همراه اول | رندباز

سرویس همراه یار همراه اول چیست؟

نحوه درخواست همراه یار برای مشترکین همراه اول

سرویس "همراه یار یا خدمات در محل همراه اول" به عنوان یک سرویس کاربردی و مفید، خدمات درخواستی مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام داده و...
تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1402

در حال حاضر تقریبا یکی از خدمات VIP یا فوق العاده همه موسسات و مراکز معتبر خدماتی، سرویس ارائه خدمات در محل، برای مشتریان خاص و وفادار می باشد که نه تنها سرعت انجام امور را بیشتر می کند؛ بلکه میزان رضایتمندی مشتریان را نیز به میزان قابل توجهی بالا می برد.

از آنجا که تسهیل و تسریع در انجام امور یکی از مهم ترین و اساسی ترین هدف های بزرگترین اپراتور فعال در کشور نیز می باشد؛" سرویس همراه یار همراه اول،" طراحی و در دسترس مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری این اپراتور قرار گرفت تا خدمات متنوعی را به صورت غیر حضوری به مشترکین اختصاص دهد.

 

سرویس همراه یار همراه اول چیست؟

اپراتور همراه اول در دوران اپیدمی ویروس کرونا، به منظور حفظ سلامتی مشترکین خود، سرویس همراه یار را ارائه داده است که با هدف افزایش رضایت مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول و سیم کارت دائمی همراه اول، خدمات خاص و منحصر بفردی را در محل مورد نظر مشترک، در اختیار آنها قرار می دهد. سرویس "همراه یار یا خدمات در محل همراه اول" به عنوان یک سرویس کاربردی و مفید، خدمات درخواستی مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام داده و تجربه ای متفاوت را برایشان ایجاد می کند.

 

خدمات سرویس همراه یار همراه اول

با توجه به این که نخستین هدف طراحی این سرویس، رفاه حال مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول در نظر گرفته شده، خدمات این سرویس از بین پر مخاطب ترین خدمات همراه اول انتخاب شده، که این خدمات انتخاب شده، به شرح ذیل می باشند:

 

نوع سرویس هزینه ایاب و ذهاب
انتقال مالکیت سیم کارت 800،000 ريال
فعال سازی سیم کارت 800،000 ريال
قطع مفقودی سیم کارت 400،000 ریال
تعویض سیم کارت 400،000 ریال
ترابرد به همراه اول 800،000 ريال
تغییر آدرس 400،000 ریال
تبدیل خط اعتباری به دائمی 400،000 ریال
سیم کارت نسل چهارم ( USIM ) 400،000 ریال

 

هزینه سرویس همراه یار همراه اول

مشتریانی که بنا به هر دلیلی تمایل دارند از این سرویس استفاده نمایند؛ باید علاوه بر هزینه سرویس مورد نظر، هزینه سفر یا ایاب و ذهاب را نیز پرداخت نمایند. هزینه سفر یا سرویس ایاب و ذهابی که برای ارائه خدمات مختلف در نظر گرفته شده، از شارژ ریالی مشترکین اعتباری همراه اول کسر شده و برای مشترکین دائمی در قبض پایان دوره منظور می گردد.

 

نحوه استفاده از سرویس همراه یار همراه اول

مشترکین سیم کارت دائمی و همراه اول که تمایل دارند از این سرویس استفاده نمایند؛ می توانند سرویس همراه یار را به روش های زیر درخواست دهند:

1.      درخواست آنلاین

2.      درخواست تلفنی و تماس با شماره 9990

استان های تحت پوشش سرویس همراه یار همراه اول

با وجود گستردگی مشترکین اپراتور همراه اول، این اپراتور در صدد است تا به زودی این سرویس را برای کلیه کاربران ارائه کند. ولی در حال حاضر این سرویس در کلیه مراکز استان ها ( 31 مرکز استان ) و 85 شهر پیاده سازی شده است.

 

ساعات کاری سرویس همراه یار همراه اول

این سرویس در حال حاضر در تمامی روزهای هفته ( به جز ایام تعطیل ) در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول قرار دارد که ساعت کاری آنها در کل کشور به شرح ذیل می باشد:

-        روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16

-        روزهای پنج شنبه از ساعت 8 الی 12

شایان ذکر است که این خدمات در روزهای تعطیل رسمی ارائه نمی گردد و فقط مشترکین ساکن در شهر تهران می توانند در روزهای تعطیل این خدمات را از ساعت 8 تا 14 دریافت نمایند. علاوه بر این ساعت کاری همراه یار در تهران در روزهای پنج شنبه نیز از ساعت 8 تا 16 می باشد.

 

مزایای استفاده از سرویس همراه یار همراه اول

با توجه به این که در سرویس همراه یار همراه اول تلاش شده که خدمات گسترده ای را در اختیار مشترکین قرار دهند، این سرویس برای افراد پر مشغله ای که واقعا نیاز به صرفه جویی در وقت دارند؛ بسیار مفید می باشد. ضمن این که استفاده از این سرویس توسط مشترکین، ترددهای غیر ضروری در سطح کلان شهرها را کم کرده و می تواند به انجام کارها سرعت بیشتری ببخشد. علاوه بر این افراد می توانند با هزینه ای به مراتب کمتر از هزینه رفت و آمد خود به مراکز ارائه این نوع خدمات، درخواست های مختلف خود را در محل و بدون هیچ دردسری دریافت نمایند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +