خرید سیم کارت های ارزان دائمی همراه اول با کد صفر و 9 | رندباز

خرید سیم کارت اقتصادی 0912 با کد صفر و کد 9

خرید سیم کارت های ارزان دائمی همراه اول با کد صفر و 9

سیم کارت های دائمی 0912 با کد صفر و کد 9 ، با قیمت ارزان و مقرون به صرفه به عنوان یک راهکار مطمئن و اساسی به علاقمندان کمک می کند تا با کمترین هزینه ممکن ..
تاریخ انتشار: 19 مهر 1401

اپراتور همراه اول به عنوان بزرگترین و برترین اپراتور در کشور، از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران برخوردار است و سیم کارت های دائمی این اپراتور همواره از پرطرفدارترین و گران ترین سیم کارت های موجود در بازار می باشند که از بین آنها سیم کارت های 0912 از جنبه های مختلف جزء خاص ترین و منحصر بفردترین سیم کارت های موجود در بازار می باشد. این سیم کارت ها که در بین سرمایه گذاران، مدیران، صاحبان مشاغل و حتی افراد معمولی که به دنبال پرستیژ شخصی هستند، بسیار با ارزش میباشد، نسبت به تمام سیم کارت های موجود در بازار ارزش ریالی بیشتری دارند. در این بین سیم کارت ها 0912 متعلق به شهر تهران و پیش شماره های یک و دو که قدیمی تر و معتبر تر می باشند، بسیار پر طرفدار و گران هستند و با توجه به محدود بودن عرضه، افراد حاضرند هر قیمتی برای به دست آوردن آنها بپردازند. به طوری که هر چند وقت یک بار خرید یا فروش یک سیم کارت 0912 با شماره رند یا کد پایین خبرساز می شود.

 

البته نامتعارف بودن قیمت سیم کارت 0912 برای همه پیش شماره نیست و با بالا رفتن پیش شماره شرایط کمی بهتر می شود و در بعضی از پیش شماره 0912 می توان سیم کارت های اقتصادی و ارزان تر پیدا کرد، مانند سیم کارت های 0912 با کد صفر و کد 9 که از لحاظ نحوه استفاده هیچ تفاوتی با سایر خطوط دائمی همراه اول ندارند، ولی از قیمت های مقرون به صرفه و تنوع بالایی در بازار برخورداند.

 

سیم کارت 0912 همراه اول با کد 9

سیم کارت 0912 با کد 9 نخستین بار در اسفند ماه 1392 وارد بازار شد و به دلیل قیمت مناسب و مقرون به صرفه از استقبال بی شماری برخوردار گردید. این سیم کارت دائمی به دلیل جدید بودن از تنوع شماره خوبی برخوردار بود و افراد می توانستند با صرف یک هزینه متعادل صاحب یک سیم کارت 0912 دائمی گردند و از همه مزایای برخورداری از یک سیم کارت 0912 لذت ببرند.

 

سیم کارت 0912 همراه اول با کد صفر

در بازار خرید و فروش سیم کارت، به سیم کارتی که اولین رقم بعد از پیش شماره 0912 عدد 0 قرار بگیرد، کد صفر می گویند. سیم کارت کد صفر جز، جدید ترین سیم کارت های عرضه شده از سوی اپراتور همراه اول می باشد که در سال 1393، همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس همراه اول با قیمتی مناسب و اقتصادی در اختیار علاقمندان قرار گرفت. با وجود آن که این سیم کارت ها به فاصله بسیار کوتاهی ( کمتر از یک سال ) بعد از سیم کارت های 0912 با کد 9 عرضه شدند، مورد توجه افراد با سلایق و اهداف متفاوت قرار گرفت و افراد با سلایق و اهداف متفاوت آن را تهیه نمودند.

 

مزایای خرید سیم کارت های 0912 با کد صفر و 9

سیم کارت های 0912 با کد صفر و کد 9 مانند همه سیم کارت های 0912 که پیش از این عرضه شدند، سیم کارت های دائمی بوده و با سایر کدهای این اپراتور از نظر آنتن دهی، اینترنت و نحوه اتصال به شبکه فرقی نخواهند داشت. درست است که سیم کارت های 0912 با کد صفر و 9 به تازگی عرضه شدند، ولی این سیم کارت ها از نظر قیمت بسته و هزینه مکالمه کاملا مانند سایر خطوط دائمی همراه اول بوده و هیچ گونه تفاوت هزینه ای با دیگر خطوط ندارند.

سیم کارت دائمی 0912 که از قدمت زیادی برخوردار بوده و اعتبار و ارزش بسیاری در بازار سیم کارت ایران دارند، طبیعتا قیمت ریالی خیلی زیادی هم دارند که دست یابی به آنها بنا به دلایلی مانند محدودیت عرضه و فراوانی تقاضا، بسیار سخت و در شرایطی غیر ممکن می باشد. ولی در چنین شرایطی سیم کارت های دائمی 0912 با کد صفر و کد 9 ، با قیمت ارزان و مقرون به صرفه به عنوان یک راهکار مطمئن و اساسی به علاقمندان کمک می کند تا با کمترین هزینه ممکن یک سیم کارت دائمی 0912 تهیه کنند و مانند همه مالکان سیم کارت های همراه اول از مزایای بی نظیر این خطوط بهره مند گردند.

 

خرید یک سیم کارت دائمی 0912 برای همگان خصوصا برای صاحبان مشاغل و افرادی که قصد شروع کسب و کار جدید را دارند، بسیار مفید باشد. زیرا همه ما می دانیم که در دنیای تجارت امروز داشتن یک شماره دائمی چقدر در رونق کسب و کار و جلب اعتماد مشتریان مفید می باشد. اگر چه این موضوع در حال حاضر یکی از مهم ترین و اصلی ترین دلیل قیمت بالای سیم کارت های 0912 در بازار می باشد که به برخی از شماره های این اپراتور رقم های نجومی و غیر قابل باور بخشیده، ولی باید بپذیریم که همین موضوع سبب اعتبار بخشی به این شماره ها شده و آنها را از بسیاری جهات برای برند سازی و معرفی کالا مناسب و کاربردی می سازد.

بنابراین فرقی نمی کند؛ اگر قصد شروع یک کسب و کار جدید را دارید، یا برای پرستیژ شخصی به دنبال خرید سیم کارت های دائمی 0912 هستید و یا حتی تصمیم به برندسازی گرفته اید و قصد دارید به صورت حرفه ای کسب و کار خود را رونق ببخشید، هیچ چیز برای شما مناسب تر از یک سیم کارت 0912 دائمی با کد صفر یا 9 نمی باشد.

 

سیم کارت های دائمی 0912 با کد صفر و کد 9 با شماره های رند و معمولی به علت دارا بودن از یک قیمت مناسب و اقتصادی می توانند بهترین گزینه برای اهداف و سلایق مختلف کاربران باشد. زیرا با توجه به این که مدت زمان زیادی از عرضه این سیم کارت ها در بازار نمی گذرد، تنوع شماره های عرضه شده با کارکرد پایین و حتی صفر بسیار زیاد می باشد که این تنوع شماره ها می تواند شرایط بهتری را برای انتخاب یک شماره مناسب و اقتصادی برای علاقمندان فراهم آورد.

 

در هر صورت اگر قصد خرید سیم کارت کد صفر و یا خرید سیم کارت کد ۹ را دارید، می توانید با مراجعه به سایت رندباز که یکی از معتبرترین و فعال ترین وب سایت های تخصصی فعال در این حوزه می باشد، با خیالی راحت از بین هزاران شماره عرضه شده، شماره مورد نظر خود را پیدا کنید و خیلی سریع و آسان صاحب سیم کارت مورد علاقه خود شوید.

 

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

 



نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +