فرصت همراهی دائم با تبدیل سیم کارت های اعتباری همراه اول به دائمی | رندباز

تخفیف 30 درصدی تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول به دائمی

فرصت همراهی دائم با تبدیل سیم کارت های اعتباری همراه اول به دائمی

مشترک اعتباری سیم کارت همراه اول که بنا به هر دلیلی تمایل دارد؛ بدون تغییر شماره و اپراتور، سیم کارت فعلی خود را به دائمی تبدیل کند..
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1401

خدمات و سرویس های خاص همراه اول به مشترکین سیم کارت های دائمی خود بر کسی پوشیده نیست. بنابراین بسیاری از مشترکین اعتباری این اپراتور بسیار علاقمندند که بتوانند در صورت امکان از این خدمات بهره مند گردند.

به همین منظور اپراتور همراه اول در راستای جلب رضایت بیشتر مشتریان خود، چندی است که سرویسی جدید و منحصر بفرد به نام "تبدیل سیم کارت های اعتباری به دائمی" را ارائه نموده است و این فرصت را به مشترکین سیم کارت های اعتباری خود می دهد تا به راحتی بتوانند از خدمات و تسهیلات خاص مشترکین دائمی این اپراتور استفاده نمایند.

در این سرویس، مشترک اعتباری سیم کارت همراه اول که بنا به هر دلیلی تمایل دارد؛ بدون تغییر شماره و اپراتور، سیم کارت فعلی خود را به دائمی تبدیل کند؛ می تواند با استفاده از یکی از روش های زیر بدون خرید سیم کارت جدید، سیم کارت اعتباری همراه اول فعال خود را به دائمی تبدیل نماید:

 

فروشگاه آنلاین همراه اول:

این روش سریعترین و راحت ترین روش ممکن برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی می باشد.

مراحل انجام کار برای کلیه مشترکین اعتباری به شرح ذیل می باشد:

ورود به فروشگاه آنلاین => انتخاب منوی تبدیل اعتباری به دائمی => وارد نمودن شماره تلفن اعتباری => ارسال رمز یکبار مصرف=> مطالعه و تایید قوانین و شرایط => ارسال تاییدیه جهت کسر هزینه تبدیل از مبلغ اعتبار

 

آخرین نسخه اپلیکیشن همراه من:

مشترکینی که تمایل به استفاده از این روش را دارند، توجه داشته باشند که لازم است حتما آخرین نسخه اپلیکیشن"همراه من "را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنند؛ سپس با ورود به اپلیکیشن" همراه من"، در بخش "خدمات،"وارد قسمت "خدمات سیم کارت" شده و با انتخاب گزینه "تبدیل به دائمی،" مراحل تبدیل سیم کارت را تکمیل نمایند.

 

مراجعه حضوری به مراکز فروش و خدمات حضوری:

در این روش که در با توجه به شرایط کرونایی، خصوصا در شهر های بزرگ اصلا پیشنهاد نمی شود، مالک سیم کارت باید با در دست داشتن کارت ملی و سیم کارت فعال به این مراکز به صورت حضوری مراجعه کرده و نسبت به تکمیل و امضای فرم تقاضا نامه اقدام نماید.

 

هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی مبلغ 100،000 هزار تومان می باشد که 36،000 هزار تومان این مبلغ بابت تضمین پرداخت، منظور می گردد.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی همراه اول از اول بهمن 1400 تا پایان فروردین 1401 هزینه تبدیل اعتباری به دائمی با 30% تخفیف فقط با 70 هزار تومان خواهد بود که در صورت استفاده مشترک از این فرصت طلایی، کاربر علاوه بر بهره مندی از تخفیف 30 درصدی هزینه تبدیل سازی، از یک یک بسته اینترنت 30 گیگا بایتی به مدت یک ماه از زمان فعال سازی نیز برخوردار خواهد شد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

 

 



نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +