زمان عرضه اولیه رایتل | رندباز

رایتل وارد بورس می شود

زمان عرضه اولیه رایتل

شرکت رايتل با هدف فعالیت در حوزه فن آوری نوین اطلاعات و ارتباطات در سال 1386 تأسیس شد و خدماتی را در زمینه های مختلف همچون فن آوري کارت های هوشمند، پورتال های سازمانی، خدمات انتقال داده ها و تأمين و تهيه سخت افزار ارائه کرد.
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1399

شرکت رايتل با هدف فعالیت در حوزه فن آوری نوین اطلاعات و ارتباطات در سال 1386 تأسیس شد و خدماتی را در زمینه های مختلف همچون فن آوري کارت های هوشمند، پورتال های سازمانی، خدمات انتقال داده ها و تأمين و تهيه سخت افزار ارائه کرد. این شرکت در سال 1389 موفق شد مجوز فعالیت به عنوان اپراتور سوم کشور به همراه انحصار 2 ساله ارائه خدمات نسل سوم اینترنت همراه را کسب نماید. بدین ترتیب رایتل به عنوان سومین و جوان ترین اپراتور تلفن همراه فعال در کشور می باشد. این اپراتور از آغاز فعالیت خود با ارائه نسل سوم اینترنت همراه در کشور آغاز به کار کرد که در آن زمان جدیدترین فناوری اینترنت همراه در جهان به شمار می رفت در نتیجه علاقمندان زیادی به سوی این اپراتور جلب شدند. سیم کارت رایتل در دو نوع اعتباری و دائمی به مشترکین عرضه می شود. سیم کارت های این اپراتور از قدرت آنتن دهی و پوشش شبکه بسیار خوبی برخودار می باشند چون به لطف اجرای طرح رومینگ ملی، سیم کارت های رایتل از زیر ساخت ها و پوشش شبکه اپراتورهای همراه اول و ایرانسل جهت اتصال به شبکه استفاده می نمایند در نتیجه با سیم کارت های رایتل می توانید یک پوشش سراسری را تجربه کنید.

به نقل از پایگاه خبری رندباز این روزها با رونق گرفتن بورس و افزایش علاقه مردم برای سرمایه گذاری و سهامداری در بورس باعث شده است که بسیاری از شرکت ها و مؤسسات تمایل به عرضه سهام خود در بورس داشته باشند. مدتی است که خبر از عرضه سهام شرکت ارتباطات رایتل در بورس که به عنوان اپراتور سوم در کشور مشغول به فعالیت است، به گوش می‌رسد. مدیر عامل شرکت ارتباطات رایتل در مجمع سالانه این اپراتور ضمن ارائه گزارش عملکرد سال گذشته، اعلام کرد که امیدوار است سهام این شرکت در پاییز امسال در فرابورس ایران پذیرش شده و به متقاضیان عرضه شود.

یاسر رضاخواه مدیر عامل شرکت رایتل در جلسه مجمع سالانه این اپراتور گفت: افق اصلی مدیران رایتل پاسخگویی به نیاز داخلی سازمان تامین اجتماعی و ارتقاء کاربری ‌های فناوری ارتباطات و اطلاعات در این سازمان و سپس بازار گسترده این فناوری در داخل و خارج است.

وی در ادامه اظهار کرد: برای اولین بار سود خالص در رایتل محقق شد و پس از ۸ سال از آغاز فعالیت، زیان ۵۷۰ میلیارد تومانی این شرکت به سود ۱۱۳ میلیارد تومانی در سال مالی ۹۸ تبدیل شد.

بر این اساس فعالان بازار بورس و فرابورس ایران در پاییز سال 99 در انتظار عرضه اولیه سهام شرکت خدمات ارتباطی رایتل به عنوان اپراتور سوم تلفن همراه در کشور خواهند بود.

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +