پیشنهاد افزایش تعرفه تلفن ثابت روی میز رگولاتوری | رندباز

افزایش تعرفه تلفن ثابت

پیشنهاد افزایش تعرفه تلفن ثابت روی میز رگولاتوری

هر ساله با آغاز سال جدید شاهد افزایش قیمت محصولات و خدمات مختلف هستیم که با توجه به وضعیت اقتصادی و میزان تورم حاکم بر کشور نرخ این محصولات و خدمات مختلف با افزایش روبرو می شوند.
تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1399

پیشنهاد افزایش تعرفه تلفن ثابت روی میز رگولاتوری

 

هر ساله با آغاز سال جدید شاهد افزایش قیمت محصولات و خدمات مختلف هستیم که با توجه به وضعیت اقتصادی و میزان تورم حاکم بر کشور نرخ این محصولات و خدمات مختلف با افزایش روبرو می شوند. یکی از این خدمات که با افزایش نرخ روبرو است خدمات تلفن ثابت می باشد. تعرفه خدمات تلفن ثابت شاید جزو معدود خدماتی باشد که در سال 98 با افزایش نرخ و قیمت مواجه نشد و آخرین افزایش تعرفه آن مربوط به اوایل سال 97 می باشد در نتیجه به مدت 2 سال تعرفه خود را ثابت نگه داشته است.

به نقل از پایگاه خبری رندباز، چندی پیش مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که این شرکت قصد دارد تعرفه خدمات تلفن ثابت در کشور را در سال 99 افزایش دهد و در حال محاسبه میزان افزایش و برآورد آن جهت اعلام به رگولاتوری می باشد.

سید مجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: هزینه خدمات مخابراتی بسیار افزایش یافته و هزینه های زیادی به مخابرات وارد می­ شود همچنین حذف آبونمان از قبوض مشترکین نیز ضربه سختی به مخابرات وارد کرده است که در نتیجه شرکت مخابرات ایران ناچار به افزایش تعرفه ارائه خدمات خود به مشترکین می باشد.

با همه این شرایط شرکت مخابرات ایران پیشنهاد افزایش تعرفه خدمات تلفن ثابت در سال 99 را آماده کرده و به کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه کرده است تا در صورت تصویب این پیشنهاد توسط کمیسیون افزایش نرخ خود را در سال 99 اعلام و در قبوض مشترکین اعمال نماید.

هنوز جزئیاتی از این افزایش تعرفه از سوی شرکت مخابرات ایران اعلام نشده است و باید منتظر ماند تا در صورت تصویب پیشنهاد مخابرات توسط رگولاتوری، جزئیات و نحوه اعمال افزایش تعرفه های تلفن ثابت در سال 99 اعلام شود.

 

 

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +