تحویل 729 هزار سیم کارت به سرپرستاران خانوار | رندباز

729 هزار سیم کارت به سرپرستان خانواده ها ارسال شد

تحویل 729 هزار سیم کارت به سرپرستاران خانوار

سرپرستاران خانوار برای استفاده از این وام باید درخواست خود را از طریق پیامک ثبت می‌کردند و سیم کارت نیز حتما باید متعلق به خود سرپرست خانوار می‌بود
تاریخ انتشار: 15 فروردین 1399

تحویل 729 هزار سیم کارت به سرپرستاران خانوار

 

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و بوجود آمدن مشکلات معیشتی برای بسیاری از اقشار جامعه، در فروردین ماه امسال دولت از اعطای وام یک میلیون تومانی برای حمایت از اقشار مختلف جامعه به کلیه یارانه بگیران خبر داد. سرپرستاران خانوار برای استفاده از این وام باید درخواست خود را از طریق پیامک ثبت می‌کردند و سیم کارت نیز حتما باید متعلق به خود سرپرست خانوار می‌بود. همین امر باعث تشکیل صف‌ها طولانی در جلوی نمایندگی‌های فروش سیم کارت اپراتورها شد که در شرایط شیوع ویروس کرونا خطرآفرین بود. اپراتورها برای جلوگیری از بوجود آمدن شرایط مخاطره آمیز اعلام نمودند که سرپرستان خانوار می‌توانند به صورت اینترنتی نسبت به خرید سیم کارت به نام خود اقدام نموده و سیم کارت‌های مذکور با همکاری شرکت پست برای ایشان ارسال خواهد شد.

به نقل از پایگاه خبری رندباز پس از گذشت تقریبا دو هفته از ثبت نام اینترنتی سیم کارت برای سرپرستان خانوار، مهدی مقصودی مجری طرح ارسال سیم کارت سرپرستان خانوار شرکت ملی پست اعلام کرد که این شرکت از آغاز این طرح 729 هزار و 92 فقره سیم کارت دریافتی از 3 اپراتور موبایل کشور را تحویل سرپرستان خانوار در سراسر کشور داده است.

مهدی مقصودی در زمینه همکاری شرکت ملی پست با اپراتورها جهت تحویل سیم کارت­ها گفت: ما در روزهایی قرار داریم که به منظور حفظ سلامتی در جامعه و مبارزه با شیوع ویروس کرونا باید فاصله­گذاری اجتماعی را به بهترین نحو ممکن اجرا کنیم به همین جهت و به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در دفاتر پیشخوان جهت خرید سیم کارت، شرکت پست تصمیم به همکاری با اپراتورهای کشور در خصوص تحویل سیم کارت­های ثبت نامی گرفت.

مهدی مقصودی همچنین بیان کرد: ما زمانی در شرکت پست می‌توانیم کار خود را به خوبی انجام دهیم که متقاضیان نسبت به درج آدرس پستی دقیق خود دقت لازم را داشته باشند و از صحت آدرس وارد شده اطمینان حاصل نمایند تا کار توزیع و تحویل به بهترین نحو ممکن انجام شود. اگر به هر علت متقاضیان سیم‌کارت خود را دریافت نکردند می‌توانند با مراجعه به سامانه رهگیری مرسولات سازمانی به آدرس https://eptracking.post.ir  و درج کدملی شماره مرسوله را پیدا کرده و از مکان نگهداری سیم کارت خود مطلع شوند.

 

 

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +